// stolt tjej

På grund av att jag fortsätter läsa de kurser på gymnasiet som jag trodde skulle bli min död ( bla natur b och matte B) och som jag var såå nära att hoppa av gjorde idag att jag kunde söka de utbildningar jag ville. De (och fler förstås) gav mig ett val till framtiden jag inte kunde fått annars.

Idag är jag såå stolt över mig själv. Idag fick jag hjälp till framtiden av något som var så jobbigt då. Idag fick jag se vad hårt arbete lönar sig. Tänk vad värt det det var! Jag kommer långt med min kämparglöd, det må jag säga!

// glad tjej // fuck jantelagen // GLAD!! :D


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Meddela dina kompisar på gymnasiet detta, de kan behöva lite motivation till att välja sådana kurser! Vi saknar dig på skolan! Lycka till med allt:) Kram Ulrika

2012-09-30 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0