Inspirerande, Well thank you!

Fått mycket kommentarer om att mina inlägg om träningen är inspirerande och även fått många andra att börja träna. Både här i bloggen och på instagram. Jag blir så glad att höra det då jag ser det som en yttligare bonus!
Fortsätt kämpa, jag vet det kan vara svårt och man tappar motivation men därför ska vi hjälpa varann mot ett bättre liv!
 
Sen vill jag passa på att höja intruktörerna på sats, ni ger mig en sådan push och ger mig extra energi att ge det där lilla extra som ibland kan vara svårt. Hur ni bara lägger ut er där och skriker och tjoar så alla ger det där lilla extra, sååå roligt och ni gör verkligen det som får alla till sin spets! Nu har jag bara de tre favoriterna då det är dom som har alla de pass som jag går på, men kommer säkert stöta på fler. Tack, ni ger mig en push i rava när det behövs som mest! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0