Hektiskt dag!

Somnade redan vid 11 igår och sov till halv 8 med bara ett litet uppvaknade i mitten. Tror ni att jag alltid vaknar efter 5timmar för att jag är van vid 5h sömn? Kanske.. Hur som helst så är jag uppe i tid för har massor att göra idag! Klockan är bara 8 och jag har redan ätit frukost och betalat räkningarna! Vuxenpoäng!
 
Nu ska jag till stan och köpa en träningsbag, så jävla trött på att dra mina äckelkläder i min vanliga väska. Och lite annat smått inför egypten, åker om mindre än två veckor!! Sen blir det tabata vid lunch, och sen raka vägen till universitet, Sen raka vägen tillbaka för Bodyjam + pt-träning och sen tillbaka till malvinas mansion för ännu mera plugg! HEKTISKT men rolig dag, älskar när det händer saker! Så kommer inte hem förens vid 9:e ikväll igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0